Aanbod en prijzen

Welke mobiele producten biedt DIGI aan?

DIGI heeft één mobiel pakket:

  • DIGI Mobile met 15 GB en onbeperkte belminuten en sms’en.

Voor €5/maand

Meer informatie

Deze tarieven gelden binnen België en volgende landen in de EU roaming zone: Bulgarije, Cyprus, Denemarken, Duitsland, Estland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Ierland, IJsland, Italië, Letland, Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg, Malta, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Roemenië, Slovenië, Slowakije, Spanje, Tsjechië, Zweden

Ik ben een zakelijke klant. Hoe kan ik een bestelling plaatsen voor mijn bedrijf?

Een bestelling plaatsen is kinderspel! Ga gewoon naar onze website en selecteer direct online wat je nodig hebt. DIGI biedt tot zes mobiele abonnementen voor bedrijven aan.

Heb je meer dan zes simkaarten nodig? Geen probleem! We brengen je graag in contact met onze vrienden bij Citymesh. Zij zijn gespecialiseerd in grotere bestellingen en helpen je met plezier verder.

Activatie

Hoe activeer ik mijn simkaart?

Je ontvangt je simkaart per post, en hiermee ben je meteen vertrokken:

  • Nieuwe simkaart
    Plaats je nieuwe simkaart in je toestel en je krijgt onmiddellijk toegang tot je mobiele data en onbeperkt bellen en sms’en.

  • Als je je huidige nummer wilt behouden:
    1. Bel 0800 41 0 01 om je nummer over te zetten van je huidige provider naar DIGI.
    2. Je telefoonnummer wordt normaal automatisch door ons herkend.
    3. Houd voor de zekerheid het volgende bij de hand:
        Je telefoonnummer
        Je klantnummer
    4. Controleer je e-mail (en spam) voor de contractgegevens die we je hebben gestuurd.
    5. Zodra de nummeroverdracht is voltooid, wordt je nummer binnen 24 uur automatisch geactiveerd.

Je PIN- en PUK-codes vind je op de kaart waarop je simkaart is bevestigd.

Hoe activeer ik mobiele data met mijn nieuwe simkaart?

Mobiele data activeren gaat vlot! Plaats je nieuwe simkaart in je telefoon en volg de instellingsstappen voor jouw apparaat. Het is snel en eenvoudig, en je bent zo online. Hulp nodig? Vind de stap-voor-stap handleiding die bij jouw telefoon past hier.

Gebruik

Kan ik meerdere DIGI-producten kiezen?

Je kan tot 6 DIGI mobiele pakketten nemen.

Meer informatie

Wat is roaming?

Roaming is je telefoon gebruiken vanuit het buitenland, om te bellen, sms'en, surfen, gebeld te worden of sms'jes te ontvangen, ongeacht de locatie van de ontvanger.

Hoe wordt roaming aangerekend?

Binnen Europa:

  • Het gebruik van roaming met je DIGI Mobile abonnement in een lidstaat van de Europese Unie is hetzelfde als wanneer je het in België zou gebruiken.
  • De lijst van inbegrepen landen: Bulgarije, Cyprus, Denemarken, Duitsland, Estland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Ierland, IJsland, Italië, Letland, Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg, Malta, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Roemenië, Slovenië, Slowakije, Spanje, Tsjechië, Zweden.

Buiten Europa:

  • Controleer de tarieven voor roaming per land
  • Data Roaming Alert: om je te beschermen tegen hoge toeslagen, is een data roamingalert ingesteld op €60,50 incl. btw wanneer je in het buitenland bent. Je verbinding wordt geblokkeerd zodra de gedefinieerde limiet is bereikt. Je kunt dan ervoor kiezen om te stoppen met bellen, SMS'en en internetten, of je kunt je limiet voor de huidige factureringsperiode verlengen (via de MyDIGI App). In dat geval wordt je verbinding automatisch hersteld.

In welke landen betaal ik geen extra kosten?

In de landen die tot de Europese Economische Ruimte gerekend worden:

  • Bulgarije, Cyprus, Denemarken, Duitsland, Estland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Ierland, IJsland, Italië, Letland, Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg, Malta, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Roemenië, Slovenië, Slowakije, Spanje, Tsjechië, Zweden.
  • Waarschuwing: Andorra en Zwitserland maken geen deel uit van de Europese Unie. Roaming is daar niet gratis. Als je naar deze landen reist of er doorheen reist, raden we je aan je roaming uit te schakelen.

Waarom en hoe schakel ik roaming uit?

Om extra kosten te vermijden wanneer je buiten de Europese Economische Ruimte bent, raden we je aan om roaming op je telefoon uit te schakelen.

Roaming uitschakelen op Android

  • Ga naar de instellingen van je smartphone
  • Klik op het pictogram ""Verbindingen”
  • Selecteer ""Mobiele netwerken”
  • Activeer of deactiveer dataroaming door op de schuifbalk te klikken/selecteren/slepen, afhankelijk van het toestel.

Roaming uitschakelen op een iPhone

  • Ga naar Instellingen
  • Selecteer ""mobiel netwerk""
  • Tik vervolgens op ""Opties"" en activeer of deactiveer roaming.

Wat wordt er bedoeld met "Value Added Services" in Europa?

Volgens de nieuwe Europese regels met betrekking tot roaming, worden nummers voor meerwaarde-diensten nu in het buitenland extra belast.
We nodigen je uit om onze pagina te raadplegen, waar je details kunt vinden over geblokkeerde nummers, lokale nummers voor hulpdiensten in het buitenland en de verschillende beschikbare meldingsapplicaties.

Wat is internationaal bellen of sms'en?

Gesprekken en sms’jes naar het buitenland, worden bovenop je maandelijkse abonnement aangerekend.

  • Check hier de internationale tarieven

Wat zijn premium nummers?

Premium nummers zijn speciale nummers die bijvoorbeeld voor spelletjes of andere betalende diensten (busticket, parkeren, ...) gebruikt worden.

Wat zijn de tarieven voor bellen naar premium nummers?

Maximumtarieven voor oproepen naar premium nummers:

  • 070: € 0,30/minuut (Categorie: algemeen)
  • 0900: € 0,50/minuut (Categorie: algemeen)
  • 0901: € 0,50/oproep (Categorie: algemeen)
  • 0902: € 1,00/minuut (Categorie: algemeen)
  • 0903: € 1,50/minuut (Categorie: algemeen)
  • 0904: € 2,00/minuut (Categorie: tv-spellen)
  • 0905: € 2,00/oproep (Categorie: spellen en entertainment)
  • 0906: € 1,00/minuut (Categorie: algemeen)
  • 0909: € 31,00/minuut (Categorie: algemeen)
  • 0800: gratis (Categorie: gratis nummers)

Wat zijn de tarieven voor sms'en naar premium nummers?

Maximumtarieven voor oproepen naar premium nummers:

  • 2xxx: € 1,00/SMS (Categorie: betalende diensten)
  • 3xxx: € 4,00/SMS (Categorie: betalende diensten)
  • 4xxx: € 31,00/SMS (Categorie: betaaldiensten)
  • 5xxx: € 0,50/SMS (Categorie: spelletjes, logo's, beltonen)
  • 6xxx: € 2,00/SMS (Categorie: spelletjes, logo's, beltonen)
  • 9xxx: € 2,00/SMS (Categorie: abonnementsdiensten voor logo's en beltonen)
  • 8xxx: € 0,00/SMS (Categorie: gratis diensten)

Waarom heb ik geen voicemail?

We zien dat een voicemail minder en minder gebruikt wordt. En voor gesproken berichten, nemen messaging apps zoals WhatsApp het over, waardoor gebruikers geen traditionele voicemailservice meer nodig hebben.

Hoe zet ik mijn contactpersonen over op mijn nieuwe simkaart?

Eerst zou je moeten checken waar je contactpersonen nu zijn opgeslagen.
Als je contacten bewaard zijn …

  • in de cloud: fantastisch: plaats je nieuwe simkaart in je telefoon en je contacten worden automatisch gesynchroniseerd.
  • op je telefoon: ook hier hoef je niets extra te doen. Vervang je oude simkaart door je nieuwe en je contactpersonen zijn meteen beschikbaar.
  • op je simkaart: maak eerst een back-up van je contacten voor je van simkaart wisselt. Hieronder lees je hoe je dat doet met jouw telefoon:
  • Als je een iPhone hebt, klik dan hier.
  • Als je een Android-smartphone hebt, klik dan hier.

Zodra je dit hebt gedaan, heb je de meest recente kopie van al je contacten (in iCloud als je een iPhone hebt, in je Gmail-account als je een Android-smartphone gebruikt, of in je Outlook-account als je Windows Phone hebt).
Daarna kan je ook van simkaart wisselen.

Waar vind ik mijn pincode terug?

Je pincode vind je terug op het kaartje waar je ook je simkaart uit haalde.

Hoe verander ik mijn pincode?

In het menu van je telefoon of smartphone kan je je pincode wijzigen. Meestal vind je deze mogelijkheid terug bij je instellingen.

Biedt DIGI al 5G aan?

  • DIGI Mobiel netwerk: ervaar de toekomst van connectiviteit met DIGI! We zijn druk bezig met de uitrol van ons geavanceerde 5G-netwerk. Tegen eind 2025 willen we 30% van de bevolking dekken, met een uitbreiding naar 70% in 2028 en bijna 100% dekking tegen 2030. Zo blijf je overal verbonden, waar het leven je ook brengt. Vergeet niet dat 5G alleen beschikbaar is als je apparaat compatibel is.
  • Proximus Mobiel netwerk: blijf vanaf dag één verbonden! Dankzij onze strategische samenwerking met Proximus genieten DIGI-gebruikers van betrouwbare 4G-mobiele dekking door heel België. Deze samenwerking zorgt voor uitstekende dekking terwijl we ons moderne 5G-netwerk verder uitrollen.

Wat is de Fair Usage Policy en zijn mijn minuten en sms'en écht onbeperkt?

Minuten en sms’en:

  • je krijgt onbeperkte minuten en sms’en
  • tegelijk is er de “Fair Usage Policy”, een maatregel die ter bescherming tegen fraude in het leven is geroepen. Waardoor er een maximum van 6000 belminuten per maand en 6000 sms’en per maand is ingesteld. Net als een maximum van 500 sms’en per dag of het versturen van berichten naar maximaal 250 verschillende ontvangers per maand. Bij het overschrijden van deze regel, zal het gebruik worden geblokkeerd (en worden geen extra kosten in rekening gebracht). 

Hoe vermijd ik verrassingen op mijn factuur?

Minuten en sms'jes:

  • je krijgt onbeperkte belminuten en sms'en.

Mobiele data:

  • we sturen je een sms als je 80% en als je 100% van je inbegrepen databundel hebt verbruikt.
  • In België en de Europese Unie, als u al uw data heeft verbruikt, zal extra dataverbruik worden gefactureerd tegen 0,0006 € /MB (of 0,6 € /GB).

Budgetcontrole:

  • Met budgetcontrole kan je een limiet instellen voor alles wat je buiten je bundel zou verbruiken. Via MyDIGI kan je die op elk moment instellen of aanpassen.

Standaard stellen we € 20 (incl. btw) in voor budgetcontrole, maar je kan dit veranderen in €0, € 20, € 50, € 75 of € 100 (incl. BTW). Zodra je die limiet hebt bereikt, ontvang je een sms.

Wat zijn de voordelen van 5G?

  • Razend snel: Download tot 10 keer sneller! Geniet van kortere laadtijden, sneller browsen of video streamen) en een zeer lage responstijd (bijv. bij online of cloudgaming). 
  • Stabiele verbinding: Zelfs bij grote evenementen of in de trein, wanneer iedereen tegelijkertijd verbonden is, valt jouw verbinding zelden uit of vertraagt. 
  • Ultra-lage latency: De ideale omstandigheden voor cloudgaming en virtual reality: een vrijwel directe, vertragingvrije verbinding. 
  • Nieuwe toepassingsgebieden zoals augmented of virtual reality in real time, ultra-hoge-resolutie live-tv (5G-uitzending) en 4K-video-telefonie.

Biedt DIGI roaming aan in alle landen?

We hebben roamingovereenkomsten in alle landen, behalve: Algerije, Bhutan, Ivoorkust, Eritrea, Falklandeilanden Malvinas, Liberia, Libië, Marshalleilanden, Micronesië, Nauru, Nieuw-Caledonië, Norfolkeilanden, Somalië, Swaziland/Koninkrijk Eswatini, Venezuela, Jemen.

We werken er hard aan om deze landen zo snel mogelijk te dekken.

Technisch probleem

Hoe kan ik mijn simkaart blokkeren?

Als je simkaart verloren of gestolen is, kan je die blokkeren:

  • Ga naar MyDIGI
  • Ga naar “simkaart blokkeren” op de homepage
  • Voer het telefoonnummer in van de verloren of gestolen simkaart
  • Klik of tik op “bevestigen”
  • Je simkaart is geblokkeerd
  • We sturen je automatisch een nieuwe simkaart.

Ik heb drie keer een verkeerde pincode ingevoerd en nu is mijn simkaart geblokkeerd. Help, wat nu?

Je simkaart is geblokkeerd en kan alleen maar met je pukcode gedeblokkeerd worden:

  • Ga naar MyDIGI
  • Ga naar “simkaart geblokkeerd” op de homepage
  • Voer het telefoonnummer in van de geblokkeerde simkaart
  • Nu kan je de pukcode aflezen
  • Voer de puncode in op je telefoon. Hierna kan je een nieuwe pincode instellen
  • Belangrijk: Je pin- en pukcode worden gebruikt om je simkaart te beschermen. Geef ze dus nooit door aan iemand anders.
  • Let op: Na 10 foute pukcodes wordt je simkaart permanent geblokkeerd en moet de kaart vervangen worden.

Wat moet ik doen als mijn simkaart beschadigd of defect geraakt is?

Om een defecte simkaart te vervangen:

  • Neem contact op met onze klantendienst
  • We sturen je een nieuwe simkaart per post
  • Als je je simkaart vervangt, dan behoud je je mobiele telefoonnummer.
  • Je pin-en pukcodes staan op de kaart waarop je nieuwe simkaart is bevestigd, gooi die dus niet weg. 

Mijn simkaart werkt niet zoals het zou moeten, wat nu?

Controleer de positie van je simkaart: mogelijk is er een slecht contact tussen je kaart en je toestel. Schakel eerst je toestel uit, verwijder de simkaart even en plaats ze op de juiste manier terug. Schakel daarna je toestel opnieuw in en controleer of alles weer werkt.
Als je kan, plaats je simkaart ook even in een andere telefoon, zo weet je meteen of het probleem bij de simkaart of bij jouw toestel zit. Als de kaart ook in een ander toestel niet meer werkt, vraag je een nieuwe kaart aan. Dat doe je zo:

  • Neem contact op met onze klantendienst
  • We sturen je een nieuwe simkaart per post
  • Als je je simkaart vervangt, dan behoud je je mobiele telefoonnummer.
  • Je pin-en pukcodes staan op de kaart waarop je nieuwe simkaart is bevestigd, gooi die dus niet weg. 

Ik heb mijn simkaart in mijn toestel gestoken, maar ik raak niet op het netwerk?

Als je je nieuwe DIGI Mobile simkaart hebt geplaatst, maar na 24 uur nog steeds geen netwerkontvangst hebt (mogelijk tot 72 uur na switch van een andere operator), schakel je toestel uit en opnieuw in. Nog niet opgelost? Plaats je simkaart dan in een andere telefoon. Wacht een aantal minuten om te zien of je met het andere toestel wel op het netwerk geraakt. Als dat zo is, kan je je simkaart weer in je eigen toestel plaatsten.

Ik raak niet op het internet met mijn telefoon. Wat moet ik doen?

Check eerst of je telefoon niet in vliegtuigmodus staat.

  • Vliegtuigmodus blokkeert je toegang tot het netwerk, waardoor je ook geen verbinding kunt maken met mobiel internet.

Controleer of je wel netwerkontvangst hebt.

  • Als je geen verbinding kunt maken, controleer dan of je wel een netwerk hebt. Kijk bij het icoontje dat de netwerkstatus toont of iemand te bellen of een bericht te sturen. Als dit ook niet werkt, heb je waarschijnlijk geen ontvangst meer. Probeer je dan te verplaatsen naar een plek waar je wel weer betere ontvangst hebt en probeer daar opnieuw verbinding te maken met het internet.
  • Nog niet opgelost? Neem dan contact op met de klantenservice van DIGI.

Opgelet: In de VS zijn frequenties 2G en 3G niet langer beschikbaar, dus het is misschien logisch dat je daar geen verbinding kunt maken met het netwerk.

  • Gebruik waar mogelijk wifi.
  • Koop eventueel een Amerikaanse prepaid simkaart
  • Gebruik een eSIM, als je smartphone compatibel is.

Ik kan niet bellen of gebeld worden, een bericht sturen of ontvangen lukt niet?

Controleer je netwerkontvangst

  • Kijk hiervoor naar het aantal netwerkbalkjes op het scherm van je telefoon. Hoe meer streepjes, des te beter de ontvangst.
  • Het is mogelijk dat je in bepaalde gebouwen of op bepaalde locaties minder goede ontvangst of zelfs helemaal geen netwerk hebt, waardoor je slecht of helemaal niet meer kunt bellen of gebeld worden. Check of het beter wordt door je te verplaatsen of naar een andere locatie te gaan.

Controleer je telefoon

  • Kijk of jouw simkaart in een andere telefoon wél werkt. Als het daar wel mee lukt, dan weet je dat het probleem bij je telefoon ligt en niet bij je simkaart.

Andere mogelijke oorzaken

  • Mogelijk heb je in deze periode te veel verbruikt, hierdoor kunnen oproepen en berichten naar bepaalde nummers worden geblokkeerd. Check het op MyDIGI
  • Het is ook mogelijk dat je abonnement is afgesloten als je een aantal facturen of betalingsherinneringen niet hebt betaald.
  • Nog steeds geen oplossing gevonden? Neem dan contact op met de klantenservice van DIGI.

Cookies zijn belangrijk, zelfs als ze niet zoet zijn. Ze stellen je in staat om het winkelwagentje te gebruiken, het beheerpaneel van de website te gebruiken, rekeningen te betalen, je ervaring op de website aan te passen, ons te vertellen welke pagina’s zijn bezocht, helpen bij het meten van advertentie- effectiviteit en geven ons informatie over het gedrag op deze website, waardoor we onze communicatie en producten kunnen verbeteren.

Door op "ACCEPTEREN" te klikken, ga je akkoord met het gebruik van cookies voor het weergeven van gepersonaliseerde advertenties, het gebruik van sociale media-plug-ins en het begrijpen van hoe de website werkt. Je kunt de instellingen altijd aanpassen door op de knop "INSTELLINGEN" te klikken. Als je meer wilt leren over cookies, klik dan hier.

Jouw keuze met betrekking tot cookies op deze site
Noodzakelijke Cookies/Nodige Technologieën
Deze gegevens zijn noodzakelijk voor de werking van de website, zoals het onthouden van inloggegevens, het mogelijk maken van het gebruik van het winkelwagentje, het zorgen voor snellere laadtijden, het weergeven van inhoud in de juiste resolutie en het tellen van bezoeken. Met deze cookies streven we ernaar je een naadloze en volledig veilige ervaring te bieden.
Details
  • Weergave van secties van de site
  • Onthouden van persoonlijke voorkeuren (inclusief cookie-instellingen)
  • Onthouden van inloggegevens (behalve bij inloggen via een derde partij, zie hieronder)
  • Indien van toepassing, het winkelwagentje onthouden en de voortgang van een bestelling volgen
Bedrijf
Domein
Privacybeleid
DIGI Communications Belgium NV
digi-belgium.be
cmp_level, lang, callback-url, csrf-token, session-token

Deze cookies verzamelen gegevens op een manier die geen enkele bezoeker of gebruiker direct identificeert. Ze zijn zeer nuttig om ons een idee te geven van het publiek en de kwaliteit van het verkeer op de website, en helpen ons te begrijpen wat en waar we moeten verbeteren om je toekomstige ervaring te verbeteren. Ze stellen ons in staat om te leren over de groeiende populariteit van een specifieke browser of pagina, zodat we tijd in die gebieden kunnen investeren in plaats van in andere initiatieven die mogelijk minder relevant voor je zijn.
Details
  • Siteverkeersanalyse: aantal bezoekers, geografisch gebied, apparaattype, browser, enz.
  • A/B-testen om de lay-out van de site te optimaliseren
  • Analyse van de tijd die elke bezoeker op onze webpagina's doorbrengt
  • Feedback vragen over specifieke delen van de site
Bedrijf
Domein
Privacybeleid
DIGI Communications Belgium NV
digi-belgium.be
cmp_level, lang, callback-url, csrf-token, session-token

Wie houdt er niet van sociale media? Het activeren van deze cookies stelt je in staat om inhoud van Facebook, YouTube of andere vergelijkbare platforms te bekijken, inclusief afbeeldingen en video’s, en om Vind- ik - leuks of Delen- knoppen te gebruiken wanneer je ervoor kiest om te delen.Voor al deze functies hebben we jouw toestemming nodig.We zouden het waarderen!
Details
  • Sociale media-interacties (zoals & delen)
  • De mogelijkheid om in te loggen via een derde partij (Facebook, Google, enz.)
  • Inhoud van derde partijen (YouTube, SoundCloud, enz.) weergeven
Bedrijf
Domein
Privacybeleid
DIGI Communications Belgium NV
digi-belgium.be
cmp_level, lang, callback-url, csrf-token, session-token

We zijn allemaal verschillend, gelukkig maar. Deze cookies helpen ons om de interesses en voorkeuren van bezoekers af te leiden en te begrijpen, zodat we gepersonaliseerde en specifieke inhoud aan elke persoon kunnen presenteren en/of leveren, inclusief zowel advertenties als native inhoud op de website. Anders, zonder deze cookies, zie je algemene informatie die mogelijk niet overeenkomt met jouw interesses. We geloven dat een bezoeker tevredener is als hij inhoud ontvangt die voor hem van belang is, dus denken we dat een "Ja" goed verdiend is!
Details
  • Gepersonaliseerde advertenties op de site aanbieden op basis van de conclusies die we trekken over jou op basis van je browsegeschiedenis op de site en, in sommige gevallen, op basis van het profiel dat we over jou aanmaken. We doen dit om de site winstgevend te houden, zodat we geen kosten in rekening brengen voor toegang.
  • Zelfs als deze cookies niet worden gebruikt, merk op dat je nog steeds advertenties op onze site zult zien, maar ze zullen niet zijn afgestemd op jouw interesses. Deze advertenties kunnen worden aangepast op basis van de inhoud van de pagina.
Bedrijf
Domein
Privacybeleid
DIGI Communications Belgium NV
digi-belgium.be
cmp_level, lang, callback-url, csrf-token, session-token